Telefon0 (212) 599 67 21-22
E-Postaexpo@fuarlojistigi.com
Çalışma SaatleriPzt - Cum 09:00 - 18:00

Hizmetler

  |   Hizmetler

Fuar Taşımacılığı :

Yurtdışında gerçekleşecek tüm fuar, kongre, konferans, seminer, tanıtım ve benzeri faaliyetler için malların karayolu, havayolu, denizyolu, demiryolu, kombine ( çoklu ) ulaşım kullanarak uluslararası nakliyesi ve ihtiyaç duyulması halinde gümrük işlemlerini butik hizmet anlayışımız ile yürütmekteyiz.

Başlıca hizmetlerimiz;

  • Geçici/kati giriş ve çıkış gümrüklemeleri
  • Ürün özelliklerine göre ekipmanlar ile standa teslimat
  • Depolama, ambalajlama, etiketleme ve paletleme
  • Boş kapların depolanması ve geri teslimi
  • İç nakliye
  • Dokümantasyon
  • Fuar sonrası teşvik ve değerlendirme prosedürü

İthalat ve İhracat :

FL Lojistik olarak her bir müşterimizin kendine özel ihtiyaçlarını belirleyerek, uzun yıllara dayanan, gerek global, gerek yerel sektör deneyimimiz ve sürekli olarak yatırım yaptığımız teknolojik alt yapımız ile %100 müşteri memnuniyeti anlayışımız doğrultusunda müşterilerimize butik çözümler sunmaktayız.

ihracat - İthalat işlemlerinde malların kara, hava, deniz, demiryolu, kombine ( çoklu ) ulaşım kullanarak müşterilerimizin hem uluslararası nakliyesini, hem de 3. ülke taşımalarında yurtdışı acente ağımız ile evrak koordinasyonlarını uzman ekibimizle yönetmekteyiz.

​Uzmanlık Alanlarmız;​

  • Karayolu Komple ve Parsiyel Taşımacılığı
  • Express Parsiyel Taşımacılık Çözümleri
  • Hava ve Denizyolu Taşımacılığı(Network)
  • Gabari Dışı Taşıma Sistemleri
  • Avrupa Geçici /Kati Gümrükleme Hizmetleri
  • Avrupa Dış Ticaret Uzman Desteği /Danışmanlık
  • Depolama , Ambalajlama , Etiketleme ,Paketleme, Ütüleme ve Paletleme
  • Avrupa Genelinde İç Nakliye Hizmetleri

Dökümantasyon ve Evrak Yönetimi :

Fuar ve etkinlik organizasyonlarında gerekli evraklar ve sertifikalar gidilen ülke, mal cinsi, sevkiyat şekline bağlı olarak değişkenlik göstermektedir. Müşterilerimizin en dikkat etmesi gereken hususların başında evrak düzenleme ve yönetimi öncelik teşkil etmektedir.

Evrakların içerikleri ve hazırlama biçimleri her fuarda değişkenlik gösterdiğinden, size bu alanda da destek olarak zorlu süreci kolaylıkla aşmanızı sağlamaktayız.

Profesyonel lojistik hizmeti kapsamında izlenecek adımlar ve dikkat edilmesi gereken hususlar:

  1. Proforma Fatura / ATA Karnesi
  2. Menşei şahadetnamesi
  3. ATR
  4. CMR
  5. Tır karnesi
  6. Gıda, yanıcı madde gibi spesifik ürünler için sertifika ve gerekli olabilecek diğer uygunluk belgelerinin temini
  7. Tarafımızdan paylaşılacak ilgili ülke gümrüğünün istemiş olduğu evrakların hazırlanması
  8. Malzemelerin kapıdan alım veya depoya sevkiyatı için gerekli organizasyonun planlanması
  9. Geri gelecek ürünlerin (geçici malzemelerin) geçici ihracat beyannamesi (temporary import) kapsamında ihracat işlemlerinin kendi firma gümrükçünüz veya bizim yönlendirmemiz ile hazırlanması
  10. Geri gelmeyecek ürünlerin (kati malzemelerin) kati ihracat beyannamesi (permanent import) kapsamında ihracat işlemlerinin kendi firma gümrükçünüz veya bizim yönlendirmemiz ile hazırlanması
  11. Tarafımızdan stant teslim tarihinde malzemelerin stantta eksiksiz olarak teslim edilmesi
  12. Kurulum sonrası boş kap olması durumunda, boş kabın tarafımızdan stanttan alınıp, fuar boyunca muhafaza edilmesi
  13. Fuar bitimine müteakip, geri gelecek ürünlerin ambalajlanması ve tekrar tarafımızdan geri varış ülkesine gönderilmek üzere teslim alınması
  14. Malzemelerin varış ülkesine varmasına müteakip, firmanın kendi gümrükçüsü ile veya bizim yönlendirmemiz ile ithalat işlemlerinin yapılması