Fuar ve etkinlik organizasyonlarında gerekli evraklar ve sertifikalar gidilen ülke, mal cinsi, sevkiyat şekline bağlı olarak değişkenlik göstermektedir. Müşterilerimizin en dikkat etmesi gereken hususların başında evrak düzenleme ve yönetimi öncelik teşkil etmektedir.

Evrakların içerikleri ve hazırlama biçimleri her fuarda değişkenlik gösterdiğinden, size bu alanda da destek olarak zorlu süreci kolaylıkla aşmanızı sağlamaktayız.

Profesyonel lojistik hizmeti kapsamında izlenecek adımlar ve dikkat edilmesi gereken hususlar:

  1. Proforma Fatura / ATA Karnesi
  2. Menşei şahadetnamesi
  3. ATR
  4. CMR
  5. Tır karnesi
  6. Gıda, yanıcı madde gibi spesifik ürünler için sertifika ve gerekli olabilecek diğer uygunluk belgelerinin temini
  7. Tarafımızdan paylaşılacak ilgili ülke gümrüğünün istemiş olduğu evrakların hazırlanması
  8. Malzemelerin kapıdan alım veya depoya sevkiyatı için gerekli organizasyonun planlanması
  9. Geri gelecek ürünlerin (geçici malzemelerin) geçici ihracat beyannamesi (temporary import) kapsamında ihracat işlemlerinin kendi firma gümrükçünüz veya bizim yönlendirmemiz ile hazırlanması
  10. Geri gelmeyecek ürünlerin (kati malzemelerin) kati ihracat beyannamesi (permanent import) kapsamında ihracat işlemlerinin kendi firma gümrükçünüz veya bizim yönlendirmemiz ile hazırlanması
  11. Tarafımızdan stant teslim tarihinde malzemelerin stantta eksiksiz olarak teslim edilmesi
  12. Kurulum sonrası boş kap olması durumunda, boş kabın tarafımızdan stanttan alınıp, fuar boyunca muhafaza edilmesi
  13. Fuar bitimine müteakip, geri gelecek ürünlerin ambalajlanması ve tekrar tarafımızdan geri varış ülkesine gönderilmek üzere teslim alınması
  14. Malzemelerin varış ülkesine varmasına müteakip, firmanın kendi gümrükçüsü ile veya bizim yönlendirmemiz ile ithalat işlemlerinin yapılması